Charlie

Gerd och Charlie har varit här i helgen, så jag ägnade en del av dagen igår att försöka fota Charlie. Han är inte lätt att fota, för det första vill han för det mesta inte vara med på bild och för det andra så vela han inte titta in i kameran, när han väl tittade in i kameran så var det oftast med en lite arg blick ;) Men jag fick några fina bilder på honom, alla bilder är inte helt perfekta men jag tyckte de funkade i alla fall. Charlie är verkligen jättesöt, man ser i hans blick att han är ett litet busfrö ;)

Kommentarer
Postat av: martin

söt grabb :) vilka fina bilder, jag tycker färgerna är klarare o skärpan bättre än i din gammla kamera

2012-04-14 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback