Brun, grå och svart

Eftersom vi inte kom iväg igår i tid (bilen fastnade) så är jag fortfarande hemma, ska göra ett nytt försök att ta mig till grans vid 6-tiden idag. Har redan ångest för att jag har missat några lektioner!
Vi har varit och ridit idag, skrittade bara för spåret var så knöligt. När vi kom tillbaka red jag på ridbanan, travade omkring mest. På sista bilden jobbar jag ordentligt med att försöka få henne i galopp, men det gick inte så bra, hon är för lat ;) Anledningen till att det ser ut som att jag drar i henne är för att jag höll in henne för att tagga upp henne lite, jag släppte förmodligen efter just efter att den där bilden togs. Men i slutet när mamma kom och hjälpte till galopperade hon fint, efter ett antal bockningar och skutt ;) Tror inte hon tycker det är särskilt kul att springa på ridbanan, hon galopperar mycket finare i skogen.
Ja, hon är alltid sådär "glad" när man springer på banan ;)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ååh, jag vill ju oxå... :')

2012-01-24 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback