Tjabba

Är tillbaka på Grans nu :) Hundlektionerna har startat igång, jag har lärt mig jättemycket nytt bara på två dagar! Om jag bara skulle vara lite piggare vore allt perfekt, har inte sovit jättebra, men ikväll känns det som att jag kommer somna snabbt.
Vet ni? Jag har tränat freestyle och lydnat i skenet av månen, det är något alla hundmänniskor måste göra, träna med hunden enbart i fullmånens starka ljus. Det var faktiskt lite häftigt, och vackert.
Vet inte hur mycket jag kommer blogga på veckorna, beror på hur mycket jag har att göra. Prioriterar inte datorn först längre ;) Inte för att jag bokstavligt har gjort det förut, men nästan.. Nu ska jag dejta John Blund, tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback